Organizer ślubny PDF & Google Sheet
Od czego zacząć organizację ślubu?
Powiedzieć, że organizacja ślubu jest jak rock’n’roll… to nic nie powiedzieć! Czasami tempo jest zawrotne, jak obroty w Thermomixie. Dzieje się – oj dzieje.
Ślubu to wyjątkowe wyzwanie, które wymaga starannego planowania i warto wiedzieć o podstawach dzięki którym stworzysz własny organizer ślubny Online.
Jak zaangażować swoją drugą połówkę?
Od początku warto spisać wszystkie kroki i podzielić się zadaniami. Pierwszy etap to ustalenie daty i budżetu. Następnie wybierzcie miejsce ceremonii oraz przyjęcia – to kluczowe elementy. Kolejnym etapem jest lista gości i wysłanie zaproszeń. Dobrze jest zarezerwować ekipę, która pomoże ogarnąć fotograf ślubny Rzeszów i film ślubny Kraków, zespół / DJa oraz pozostałe usługi.
Dalsze kroki to wybór strojów dla Pary Młodej i drużby/świadkowej, dekoracje oraz kwiaty. Menu weselne, tort i napoje również należy przemyśleć. Pamiętajcie o formalnościach prawnych – dokumentach i rejestracji ślubu. Nie zapomnijcie o planie transportu dla Was i gości.
Niebagatelna jest też papeteria ślubna – zaproszenia, podziękowania, numery stołów itp. W miarę ograniczonego czasu na organizację, warto rozważyć zatrudnienie konsultanta ślubnego, który pomoże w zorganizowaniu wszystkich detali.
Stwórzcie własny organizer ślubny ONLINE
- Stworzenie arkusza roboczego: Rozpocznij od utworzenia nowego arkusza roboczego w Google Sheets. Nazwij go na przykład: “Plan Ślubny [Twoje Imię] i [Imię Partnera/Partnerki]“.
- Kategorie planu: Podziel swój organizer na kategorie, takie jak lista gości, harmonogram, budżet, dostawcy, zadania do wykonania, itp. Każda kategoria powinna mieć swoją osobną zakładkę lub arkusz w arkuszu roboczym.
- Lista gości: Rozpocznij od wprowadzenia listy gości. W kolumnach możesz uwzględnić imiona i nazwiska gości, adresy e-mail, RSVP (potwierdzenia przybycia), oraz inne istotne informacje.
- Harmonogram: Utwórz harmonogram wydarzeń, rozpoczynając od daty ślubu i pracy wstecz. W tym harmonogramie uwzględnij daty spotkań z dostawcami, próby sukni, próby menu, itp.
- Budżet: Utwórz kolumny z budżetem na różne elementy, takie jak sala weselna, catering, suknie, kwiaty, fotograf itp. Możesz śledzić wydatki i porównywać je z planowanym budżetem.
- Dostawcy: Spisuj informacje kontaktowe wszystkich dostawców, takich jak nazwa firmy, osoba kontaktowa, numer telefonu, adres e-mail, oraz kwoty i terminy płatności.
- Zadania do wykonania: Wpisz wszystkie zadania do wykonania, takie jak zamówienie zaproszeń, wynajęcie dekoratora, zarezerwowanie noclegu dla gości, itp. Możesz również przypisać zadania konkretnym osobom i śledzić ich postępy.
…lub skorzystajcie z gotowego!
Podział obowiązków w organizacji ślubu można dostosować do mocnych stron i preferencji Młodej Pary. To nie zasada… ale bardzo często się sprawdza. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy plik, który możesz błyskawicznie udostępnić swojej drugiej połówce angażując ją we wspólne planowanie ślubu i wesela.
Pan Młody, dzięki swemu analitycznemu i ścisłemu umysłowi, może doskonale sprawować pieczę nad sprawami logistycznymi. To on może skoncentrować się na wyborze transportu, ustaleniu harmonogramu i dbałości o formalności.
Z drugiej strony, Panna Młoda, z naturalnym zmysłem estetycznym, doskonale nada się do kierowania aspektami związanymi z wyglądem i atmosferą ślubu. Zajęcie się dekoracjami, kwiatami, strojami i zaproszeniami pozwoli wyrazić jej kreatywność i wyczucie stylu.
Idealnym rozwiązaniem do podziału zadań jest organizer ślubny w formie GoogleSheet, który możesz w łatwy sposób udostępnić swojej drugiej połówce.
Zobacz: https://www.mowieoslubie.pl/sklep/produkt/pdf-planer-slubny/
Organizer Panny Młodej
Wyobraź sobie, że planujesz podróż z Warszawy do Szczecina. Z grubsza wiesz na mapie, gdzie znajdują się te miasta… ale czy intuicyjnie (bez patrzenia w mapę!) wsiądziesz do samochodu i pojedziesz najszybszą i prostą drogą?
Hmmm… coś mi podpowiada, że nie do końca. Kilka razy coś Ci podpowie, by zerknąć na mapę i upewnić się czy dobrze jedziesz.
Tym właśnie jest Organizer Ślubny – idealną mapą do zaplanowania i zorganizowania ślubu. Krok po kroku. Każdy zakręt, każda ulica nie będzie miała przed Tobą tajemnic. Od teraz cała podróż staje się łatwa i przyjemna.
Co da Ci organizer weselny online?
- Oszczędność czasu: zapomnij o ‘googlowaniu’ wszystkich ślubnych tematów. Tworzysz organizer ślubny, otwierasz go i w przyjemny sposób działasz krok-po kroku zgodnie ze wskazówkami. Proste? Otóż to.
- Kontrola nad budżetem: możesz nie być mistrzem oszczędzania, od tego jest organizer. Zapisując wszystkie wydatki związane z usługodawcami oszczędzisz masę czasu… a i więcej zostanie w kieszeni na np. podróż poślubną.
- Wygoda: zapomnij o noszeniu dużej teczki w torebce – MOŚowy organizer ślubny możesz pobrać w formie PDF lub korzystać w Google Sheet ina telefonie. Pewnie też cenisz komfort i szybkość załatwiania spraw.
- Ekologiczność: Korzystanie z organizera ślubnego online oznacza brak potrzeby drukowania czegokolwiek. Kochasz naturę? My też – razem możemy dbać o środowisko.
Zobacz: https://www.mowieoslubie.pl/sklep/produkt/pdf-planer-slubny/
Plan organizacji ślubu i wesela:
Nie ma zależności pomiędzy ilością miesięcy do ślubu, a korzystaniem z organizera. Często Panny Młode korzystają z niego zaraz po zaręczynach. Zdarzają się też takie, które potrzebują wsparcia na ‘ostatniej prostej’, by upewnić się, że wszystko mają pod kontrolą. Organizer z pewnością pomaga z wyprzedzeniem “rozłożyć siły” na cały maraton organizacji, tak by nie złapać zadyszki, a spokojnie po godzinach sukcesywnie realizować kolejne rzeczy:
1 etap: 18 – 12 miesięcy przed ślubem
2 etap: 11 – 7 miesięcy przed ślubem
3 etap: 6 miesięcy przed ślubem
4 etap: 5 miesięcy przed ślubem
5 etap: 4 miesiące przed ślubem
6 etap: 3 miesiące przed ślubem
7 etap: 2 miesiące przed ślubem
8 etap: 1 miesiąc przed ślubem
9 etap: 2 tygodnie przed ślubem
10 etap: 1 tydzień przed ślubem
Wow, jestem pod wrażeniem świetnego organizera <3
Zastanawiam się, czy testowałyście już wina bezalkoholowe na swoich weselach. Ja zaprosiłam sporo osób, które nie piją alkoholu (mamusie, kierowcy itp) i zastanawiam się nad tym czy wina bezalkoholowe się sprawdzą w tej sytuacji? Znalazłam fajne białe wina bezalkoholowe na niewinni.pl Ale jestem ciekawa Waszych opinii
Buziaki, Magda
Świetny organizer! Najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu 😀 Udany zakup
Super wpis
Serdecznie polecam, mi pomógł zorganizować cały slub I wesele 🙂
Super, polecam bardzo!
Czy to dziwne, że jeszcze jestem na etapie zaręczyn, a już pobrałam ten organizer ślubny? 😄😄😄
Super, że można go pobrać za darmo!!! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Po prostu ARCY-dzieło! Zastanawiałam się nad kupieniem drukowanego – jest kilka fajnych w Empiku, ale ostatecznie korzystam z MOŚowego i jestem super szczęśliwa 😊
Najlepszy organizer ślubny EVER!!! ❤️ ❤️ ❤️
Super organizer ślubny! Wszystkie informacje zebrane w jednym miejscu i w dodatku za darmo. Bezcenna pomoc każdej Pannie Młodej. Jestem gadżeciarą jeśli chodzi o apki w telefonie, dlatego wszystko, co można błyskawicznie wykorzystać za pomocą telefonu jest dla mnie strzałem w dychę! Dziękuję MOŚe – super robota ten planer ślubny <3